czwartek, 21 lutego 2013

                                                         ZAWIESZAM BLOGA! 
Zawieszam go z tego względu, że patrząc na głosy w ankiecie. Zauważyłam, że przez ostatnie dni do góry idzie liczba na " okropne" i nie wiem czy jest sens w tym bym dalej prowadziła tego bloga również jest to sprawa komentarzy. Opinia typu " Super, Świetnie, czekam na następny" nie jest zbyt motywująca, bo tak naprawdę nie wiem co o tym myślicie. Raczej oczekiwałam bym szczerych trochę dłuższych komentarzy z pomysłami na następny rozdział, ze szczerą krytyką. Jeżeli trzeba było by coś zmienić, bo na przykład jest źle. Jak najbardziej lubię tego typu opinię, bo wiem czego oczekujecie i co tak na prawdę muszę poprawiać. Jeszcze ostatnia sprawa taka, że nie mam bogatego słownictwa, a jeżeli ktoś chce pisać bloga to powinien je posiadać tu się chyba ze mną zgodzicie. Więc nie wiem czy wrócę do dalszego pisania. Jak na razie robię przerwę.

6 komentarzy:

  1. Pisałam kiedyś opowiadania więc wiem o co Ci chodzi. Jeśli kochasz pisać i sprawia Ci to przyjemność to nie przerywaj tego z powodu tych negatywnych osób. One się zawsze znajdą, bo każdemu podoba się coś innego. Kieruj się osobami, którym się to podoba i które to czytają, serio :) Co do opinii. Nie umiem doradzać komuś co zaczyna, bo zazwyczaj oczekuję, że czymś mnie zaskoczy jakimś niespodziewanym obrotem spraw czy coś. Pomysły? Umm... możesz wpleść wątek konkursu, imprezy, złej sytuacji, szansy do zrobienia czegoś, zaryzykowania... Nie wiem naprawdę co mogłabym Ci tu jeszcze poradzić. Jeśli byś może coś chciała to pisz do mnie na DM. / sniezynaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrozum, jeśli komuś się coś nie podoba, to należy spytać co się robi nie tak i się poprawić, a nie zawieszać bloga. To nie jest rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym byla sŁitAśŚną aŁtoRecZkĄ mającą 11 lat, nie znalabym żadnych zasad interpunkcji, ortografii itd., to również zawiesiłabym bloga. Ba, ja bym go jak najszybciej usunęła. Jeszcze z taką grafiką.. masakra ;)
    Pozdrawiam, Pralinee.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, że Cię denerwują złe opinie, ale masz tu dla kogo pisać, więc nie potrafię zrozumieć, czemu nie chcesz tego dalej ciągnąć. Skoro lubisz pisać, pisz dla siebie, a i tak masz tu fanów. W czym problem? Osobiście sądzę, że Twój blog jest świetny. Naprawdę, dopiero na niego trafiłam, ale bardzo mi się spodobał. Szkoda, że tak szybko się poddałaś. Proszę, jeśli możesz, wróć tutaj i napisz notkę. Będę czekała.

    OdpowiedzUsuń